Formulár požiadavky na 3D Servis Please enable JavaScript in your browser to complete this form.Meno a priezvisko (kontaktná osoba) *FirstLastNázov spoločnostiAk ide o nákup na firmu. Nevypĺnajte, ak ide o fyzickú osobu ako koncového zákazníka.Email *Email je použitý prednostne pre komunikáciu a notifikáciu o riešení vašej požiadavky.Telefonický kontaktPre prípad rýchlejšej telefonickej konzultácie nášho technika nám môžte na seba nechať kontakt (nepovinné).O aký úkon máte záujem *Servis - záručnýServis - pozáručnýUpgrade 3D tlačiarneZáručný servis je možný len v prípade, ak s predajcom zariadenia alebo jeho distribútorom máme zmluvný vzťah. Záručný servis sa nevzťahuje na štandardné opotrebovanie zariadenia používaním (podrobnosti v záručných podmienkach konkrétneho zariadenia).Výrobca 3d tlačiarne / značkaAnetAnycubicColidoTruDiKryalCrealityMakerBotZortraxUtimakerPrusaOstatnéNázov 3D tlačiarne *Obchodný názov tlačiarne s variantom (napr. Anet A8 alebo Colido X3045 Duo).Sériové číslo zariadenia *Sériové číslo ako unikátny identifikátor zariadenia nájdete na štítku zariadena pri skratke "SN:". Skratku "SN" nezadávajte. Nevkladajte PN (Product Number), ten nie je unikátny a definuje skupinu produktu.PredajcaInformácia o tom, kde bola 3D tlačiareň zakúpená (požadované, ak ide o záručnú opravu).Krajina nákupu zariadenia *SKCZinéMesto umiestnenia zariadenia (adresa)Mesto, v ktorom sa vaše zariadenie aktuálne nachádza. Pomôže nám logisticky premyslieť prepravu vopred. (nepovinné pole)Bolo už zariadenie servisované?nieánoáno - v inom servisePodmienky záručného servisu sa vzťahujú na zariadenia, ktoré boli servisované v autorizovanom servise určeného predajcom.Ako sa prejavuje problémChýbajúci alebo poškodený diel v balení3D tlačiareň sa počas tlače zasekne a vypíše chybu3D tlačiareň počas tlače zrazu prestane nanášať materiál ale pokračuje a nevypíše chybu3D tlačiareň po zapnutí nijak nereaguje (nič na displeji)3D tlačiareň nereaguje správne na povely z PC alebo cez LCD menuTlačová hlava 3D tlačiarne je mechanicky poškodená (náraz, upchatie trysky)Problém pri komunikácie tlačiarne cez PC alebo nemožnosť tlače z SD karty3D tlačiareň sa nepohybuje v niektorej osi (X,Y,Z, Extr.)Nevyhrieva tlačovú podložku alebo extrúder na požadovanú teplotuIný problém popísaný nižšiePopis problému alebo opis požiadavky. *Podrobný popis o chybe, o rozsahu požadovaného upgradu. Uviesť môžte aj to akým spôsobom ste sa už pokúsili problém vyriešiť.Súhlas s marketingovými aktivitamiSúhlasím, aby moje kontaktné údaje a údaje o type zariadenia boli použité pre zasielanie noviniek v oblasti 3D tlače (užšia reklama prevádzkovateľa 3D servisu)Súhlasím, aby moje kontaktné údaje a údaje o type zariadenia boli poskytnuté partnerským firmám, distribútorom v oblasti 3D tlače (širšia reklama partnerov 3D servisu)Nepovinné súhlasy - ak si neželáte dostávať cielenú reklamu o nových produktoch, výpredajoch alebo 3D výstavách nemusíte zaškrtávať žiadne z polí a údaje nebudú nikam poskytnuté. Podrobnosti nájdete v časti o ochrane osobných údajov.EmailOdoslať formulár